Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΑΣΥΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΤΗΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΑ

Το απόγευμα της Πέμπτης 27 Γενάρη, με εντολή της Πρυτανείας του Πανεπιστήμιου της Αθήνας, έγινε γενικευμένη καταπάτηση του άσυλου από τα ΜΑΤ και τα ΕΚΑΜ στη Νομική σχολή.

Με αφορμή την προσωρινή στέγαση των 250 μεταναστών-εργατών που πραγματοποιούσαν εκεί απεργία πείνας διεκδικώντας την χωρίς όρους νομιμοποίηση τους και ίσα πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα με τους έλληνες εργαζόμενους μετά από χρόνια δουλειάς και παραμονής στη χώρα, το άσυλο καταπατήθηκε βίαια για να εξαναγκαστούν οι μετανάστες-εργάτες να μεταφερθούν στο άγνωστο, χωρίς κανένα εχέγγυο προστασίας και δικαίωσής τους.

Η καταπάτηση του ασύλου ήταν προφανής: περιλάμβανε αποκλεισμό από σιδερόφρακτες δυνάμεις καταστολής όλων των εσωτερικών χώρων μέχρι και την εσωτερική πόρτα της Σόλωνος που έφραζαν οι ίδιοι οι καταπατητές, (ασφαλώς ούτε λόγος να γίνεται για τον ευρύτερο περιβάλλοντα χώρο του Πανεπιστήμιου), με συμπλήρωμα τον πλήρη αποκλεισμό της κυκλοφορίας όλου του κέντρου της Αθήνας για να μη πλησιάσουν καν οι αντιφασίστες διαδηλωτές που έσπευσαν για συμπαράσταση τόσο στα ταξικά μας αδέλφια, όσο και στην προάσπιση του ασύλου.

Το αστείο είναι πως κανένα κακούργημα, και ασφαλώς όχι αυτόφωρο, δεν υπήρξε, για να τηρηθεί η νομιμοφάνεια βάσει των φασιστικών ρυθμίσεων Γιαννάκου του 2007, που ήδη έχουν ουσιαστικά καταργήσει το άσυλο όπως αυτό είχε, έστω λειψά, αποτυπωθεί στους νόμους του ΄82-΄63. Η παρουσία των μεταναστών ονοματίστηκε «κακουργηματική πράξη» ή όπως ακούστηκε το γελοίο επιχείρημα, «πρώτη καταπάτηση του ασύλου», που άρα επιτρέπει να «διορθωθεί» με αλλεπάλληλες επόμενες πραγματικές του, καταπατήσεις.

Το άσυλο καταπατήθηκε με τον πιο χονδροειδή και απροκάλυπτο τρόπο την ώρα που η Κυβέρνηση επαίρεται πως τελικά το σεβάστηκε, οι συμμορίες της μοναρχο-φασιστικής ΝΔ και του ναζι-φασιστικού ΛΑΟΣ έδιναν αγώνα δρόμου για το ποιός θα προλάβει να καταθέσει πρώτος σχέδιο νόμου της πλήρους κατάργησης του, τα πουλημένα ΜΜΕ (μαζικού εκμαυλισμού συνειδήσεων, «εταιρείες» βρώμικων κλεφτών ιδιοκτητών) έσκουζαν πως το άσυλο το καταπάτησαν οι μετανάστες και πως πρέπει να «τελειώνουμε» μ΄ αυτό. Αυτά τα ίδια βρωμερά μέσα, που καλούν υστερικά τους φοβισμένους και κατεστραμμένους μικροαστούς «να τελειώνουμε» με τις απεργίες, τις διαδηλώσεις, με κάθε αστικοδημοκρατικό δικαίωμα που έχει ακόμη μείνει όρθιο, στο όνομα του «κοινωνικού συνόλου», δηλαδή των συμφερόντων των κεφαλαιοκρατών αφεντικών τους και των βρώμικων δουλειών τους με το αστικό κράτος των σκανδάλων.

Την ίδια στιγμή, το σύνολο των αστικών πολιτικών δυνάμεων ανάλογα με τους στρατηγικούς σχεδιασμούς του καθενός, συναινούσε στη προσπάθεια να τραφεί οριστικά αυτή η λαϊκή κατάχτηση δεκαετιών και οι θλιβεροί σοσιαλδημοκράτες του «Κ»ΚΕ, αφού απειλούσαν στην αρχή πως θα καθαρίσουν αυτοί με «τους φοιτητές» (μνήμες του βρώμικού τους 1981, με τα ΚΝΑΤ του Μαλάμη και των άλλων «παιδιών») πριν την αστυνομία, άρχισαν πάλι να βοηθούν το πέρασμα της κατάργησης του ασύλου λέγοντας τις γνωστές τους νομικίστικες και ταξικά ξεδιάντροπες «ερμηνείες» του ασύλου. (Σ αυτές τις ερμηνείες δεν διαφέρουν από τους ομογάλακτούς τους ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ). Για άλλη μια φορά οι Βορίδηδες και λοιποί ναζίδες χαιρέτησαν δημόσια τη σύνεση και τη σωφροσύνη των προδοτών του Περισσού, που αποτελεί κοινό προβοκάτορα κάθε σημαντικού λαϊκού αγώνα (Πολυτεχνείο ΄73, κατάργηση του νόμου 815 το ‘81, πάλη για το άρθρο 16, Δεκέμβρης του 2008 της νεολαίας και κορύφωση του αγώνα ενάντια στη φασιστικοποίηση.......και ο κατάλογος δεν έχει τέλος).

Ο αγώνας για το άσυλο ήταν και είναι παλλαϊκός, το άσυλο δεν είναι απλά «πανεπιστημιακό» είναι άσυλο του αγωνιζόμενου λαού. Όπως ανέφερε η ΚΙΝΗΣΗ για ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ του ΚΚΕ 1918-55 στην ανακοίνωσή της της 27 Γενάρη:

«…Η ουσία του ασύλου, χωρίς να μπούμε σε βαθύτερες αναλύσεις, έχει το τρέχον νόημα μιας ιστορικής κατάχτησης, που υπερβαίνει την αρχική της σημασία και σηματοδοτεί ευρύτερα την προστασία από το λαϊκό κίνημα όλων όσων συνολικά και χωρίς άλλες άμυνες, διώκονται από το κεφαλαιοκρατικό καθεστώς, σηματοδοτεί κοντολογίς μια από τις ύστατες άμυνες απέναντι στο κεφαλαιοκρατικό σύστημα, στα πλαίσια της ταξικής πάλης.

Είναι ενοχικό να επαναλαμβάνουμε τα γνωστά περί αναφοράς σε «σπουδαστές, δάσκαλους, ελεύθερη διακίνηση ιδεών», γιατί τότε και η κατάληψη του '73 ήταν παράνομη πριν μπει το τανκ αφού είχε (όπως έλεγε η χούντα) γεμίσει με εργαζόμενους και απλό λαό.

Είναι επίσης αστείο να διαχωρίζεται η σημασία του ασύλου ανάλογα το αν υπάρχει ή όχι «αστική δημοκρατία» γιατί τότε, ευνουχίζεται το κίνημα στο όνομα του όποιου αστικού συντάγματος.

Οι κοινωνικές καταχτήσεις είναι τέτοιες γιατί υπάρχουν και όταν οι αρχικές συνθήκες που τις γέννησαν, δεν υφίστανται πλέον. Το αστικό κράτος με την επίσημη θρησκεία του σέβεται το «άσυλο του χριστιανικού ναού» και τυπικά ζητείται η άδεια του ιερέα για να συλληφθεί εγκληματίας που καταφεύγει εκεί, όχι για να αποτρέψει βέβαια σφαγές χριστιανών (που το πρωτοθέσπισαν) αλλά για να σεβαστεί το θρησκευτικό κεκτημένο!

Δεν επαιτούμε ούτε διαπραγματευόμαστε το «πανεπιστημιακό άσυλο»:  ενωτικά και χωρίς διαπραγμάτευση το προασπίζουμε…»

Και η προάσπισή του σήμερα με την ολομέτωπη επίθεση που δέχεται, απαιτεί ένα πλατύ αγωνιστικό αντιφασιστικό μέτωπο, ενότητα της εργατικής τάξης και της νεολαίας, ευαισθητοποίηση κάθε δημοκράτη πνευματικού ανθρώπου, μα πάνω απ΄ όλα αποφασιστικότητα και επαγρύπνηση.

  • ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΑΣΥΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΤΗΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!

  • Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: