Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

Fraport: Δάνεισέ μου για να σε αγοράσω


ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ η αγορά των 12 αεροδρομίων από την κρατική γερμανική εταιρεία Fraport 
Η πώληση των 12 αεροδρομίων που είχε υπογράψει η κυβέρνηση του φασίστα Α. Σαμαρά (ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ) ήταν από μόνη της, έτσι κι αλλιώς, ένα σκάνδαλο. Σκάνδαλο με την έννοια ότι ΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ (όπως και στην περίπτωση του ΟΤΕ που πωλήθηκε στην Deutsche Telekom, στα πλαίσια πάντα των «αποκρατικοποιήσεων» - ξεπουλήματος) γερμανική εταιρεία αγόραζε μονομιάς τη συντριπτική πλειοψηφία των αεροδρομίων της χώρας, κάποιων μάλιστα εξαιρετικά απαραίτητων για ακριτικές περιοχές. Η παράδοση των αεροδρομίων τείνει να καταστεί μεγαλύτερο σκάνδαλο.

Όταν έκλεισε ο ισολογισμός της Fraport για το 2016, ανακαλύφθηκε ότι η γερμανική εταιρεία δεν έχει ούτε καν τα έσοδα (πόσω μάλλον τα κεφάλαια) για να αγοράσει τα ελληνικά αεροδρόμια! Κι εκεί που κάποιος θα περίμενε ότι η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ θα ακύρωνε τη συμφωνία (ακόμα και με στόχο να συμφωνήσει με άλλη εταιρεία), κάτω από τις ιμπεριαλιστικές πιέσεις προχώρησε σε εξευτελιστική - αποικιακού τύπου νέα υποχώρηση. Πρώτον, συμφώνησε να προχωρήσει η παραχώρηση των αεροδρομίων κανονικά δεύτερον, να δανειοδοτηθεί η Fraport από την Alpha Bank, για να μπορέσει να αγοράσει τα αεροδρόμια και τρίτον (και χειρότερο), το Ελληνικό κράτος μπήκε εγγυητής του δανείου!! Με λίγα λόγια η Fraport παίρνει δάνειο από εμάς για να αγοράσει τα αεροδρόμια μας και εμείς οι ίδιοι εγγυόμαστε την αποπληρωμή του. Απολύτως νόμιμα και λογικά (γι' αυτούς που πιστεύουν ότι η εφαρμογή του μνημονίου φταίει και όχι το μνημόνιο) οι ιμπεριαλιστές δανειστές (στην περίπτωση αυτή οι Γερμανοί) παίρνουν τα αεροδρόμια μας και μπορούν ανά πάσα στιγμή να σταματήσουν να αποπληρώνουν το δάνειο, συνεχίζοντας όμως να κατέχουν τα αεροδρόμια.


Για να μπορέσουν κυβέρνηση, εθελόδουλη ντόπια αστική τάξη και ιμπεριαλιστές δανειστές να μετριάσουν τις αντιδράσεις, διέσπειραν μέσω των συστημικών αστικών ΜΜΕ δημοσιεύματα για επενδύσεις από τη Fraport στα αεροδρόμια που θα αγοράσει (με πολύ λιγότερα χρήματα από όσα θα δανειστεί). Για να δοθεί ένα «κύρος» σ' αυτά τα δημοσιεύματα, τα «έντυσαν» με φωτογραφίες και μελέτες που έχουν αποτυπωθεί σε μακέτες, ερασιτεχνικού επιπέδου. Την υλοποίηση αυτών των έργων ανέλαβε η ...Intrakat συμφερόντων Σ. Κόκκαλη.
Η πώληση των αεροδρομίων στην κρατική γερμανική εταιρεία Fraport, εξελίσσεται σε σκάνδαλο διαστάσεων αντίστοιχων ή και μεγαλύτερων από αυτών της απορρόφησης της «καλής» ΑΤΕ από την Πειραιώς, του ξεπουλήματος του κερδοφόρου ΟΠΑΠ στον Μελισσανίδη, των ΕΛΠΕ στον Λάτση, του ταμιευτηρίου στην Eurobank, των χρυσορυχείων στις Σκουριές στην Καναδική Eldorado, του ΟΣΕ στους Ιταλικούς κρατικούς Σιδηροδρόμους, των λιμανιών στους Κινέζους της Cosco και της έκτασης του Ελληνικού στον Λάτση. Μένει να δούμε μέχρι που θα φτάσει.
Γίνεται αντιληπτό με τα παραπάνω ότι λεηλατούν την κρατική περιουσία - που με τον κόπο και τον ιδρώτα των εργαζομένων δημιουργήθηκε. Όλα τα πέρασαν χωρίς καμία αντίσταση λόγω της έλλειψης επαναστατικών συνδικάτων, μαζικών οργανώσεων και επαναστατικού κόμματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: