Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2007

Η έναρξη των εργασιών της νέας βουλής με τέλεση αγιασμού

Η δεμένη με τα κατάμαυρα κομποσκοίνια του ιερατείου ηγεσία του «Κ»ΚΕ και οι χρουστσωφικές κουτοπονηριές της Α. Παπαρήγα

Στις 26 Σεπτέμβρη τελέσθηκε, ως συνήθως, ο αγιασμός και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία των βουλευτών της νέας Βουλής για την επόμενη κυβερνητική 4ετία.

Οι βουλευτές του μοναρχοφασιστικού κόμματος της ΝΔ, του ναζι-φασιστικού ΛΑΟΣ και του μεγαλοαστικού ΠΑΣΟΚ συμμετείχαν στο αντιδραστικό σκοταδιστικό τελετουργικό (αγιασμό-θρησκευτικό όρκο), υπό τις ευλογίες του εκκλησιαστικού φεουδοαστικού Ιερατείου, και μαζί τους το αγαπημένο «κορίτσι»-εκπρόσωπος του χουντο-Χριστόδουλο στο σοσιαλδημοκρατικό «Κ»ΚΕ, εθνικίστρια θεούσα Λ.Κανέλλη.

Η σοσιαλδημοκρατική φυλλάδα «Ριζοσπάστης»(27/9/2007, σελ. 3) αποσιώπησε το γεγονός και δεν εγράψε τίποτε για τη στάση της θρησκόληπτης Λ.Κανέλλη, αυτού του «τρομερού κοριτσιού» της χουντικής τηλεόρασης, μετέπειτα μέλος της φασιστικής νεοδημοκρατικής ΟΝΕΔ, της «φανταχτερής δημοσιογραφίνας που πολλά χρόνια υπηρέτησε με φλογερό πάθος τη Δεξιά και την αντίδραση» (Βάσος Γεωργίου) και τωρινής βουλευτίνας του χρουστσαφικού «Κ»ΚΕ. Αλλά όποιος είδε την ορκωμοσία των βουλευτών στην τηλεόραση γνωρίζει τη στάση της: «κατά την ορκωμοσία οι βουλευτές της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του ΛΑΟΣ και η Λ. Κανέλλη ορκίστηκαν σηκώνοντας το χέρι τους «στο όνομα της Αγίας και Ομοούσιας και Αδιαίρετης Τριάδας να είναι πιστοί στην πατρίδα και το δημοκρατικό πολίτευμα, να υπακούουν στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνουν ευσυνείδητα τα καθήκοντά τους»» («Αυγή» 27/9/2007, σελ. 3).

Από το ΠΑΣΟΚ «αρνήθηκαν να ορκιστούν θρησκευτικά οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Μ. Δαμανάκη και Ν. Σηφουνάκης» («Ρ» 27/9/2007, σελ.3). Θρησκευτικό όρκο «στο όνομα του παντοδύναμου Θεού και του μόνου αυτού προφήτη που είναι ο Μωάμεθ» έδωσαν και οι δυο μουσουλμάνοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Τ.Μαντατζή (Ξάνθη) και Α.Χατζηοσμάν (Ροδόπη).

Απ τα δυο χρουστσοφικά σοσιαλδημοκρατικά κόμματα «Κ»ΚΕ-ΣΥΝ, οι μεν βουλευτές του ΣΥΝ «επέλεξαν να μείνουν εκτός αιθούσης κατά τη δοξολογία (στάση που το ΚΚΕ δεν μπορούσε να ακολουθήσει, καθώς προφανώς θα ήθελε να… αγιαστεί τουλάχιστον η Λ.Κανέλλη)» («Αυγή» 27/9/2007, σελ. 3) και: «οι βουλευτές του Συνασπισμού, αντιδρώντας στο θρησκευτικό όρκο, επέλεξαν να μην παρίστανται στην αίθουσα της Ολομέλειας όσο διαρκούσε η δοξολογία και εισήλθαν όταν ήρθε η στιγμή της ανάγνωσης του όρκου από τον εκτελούντα χρέη προέδρου της Βουλής Γ.Σούρλα. Κατά την ορκωμοσία της προηγούμενης Βουλής οι βουλευτές του ΣΥΝ είχαν επιλέξει την αποχώρηση» («Ρ» 27/9/2007, σελ. 3), οι δε βουλευτές του «Κ»ΚΕ «δεν ακολούθησαν το τελετουργικό του θρησκευτικού όρκου» («Ρ» 27/9/2007, σελ. 3), και: «με τα μάτια στραμμένα στους 14 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ (και τις αντιδράσεις τους) τελέσθηκε χτες ο αγιασμός και πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία της νέας Βουλής. Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κράτησαν ίδια στάση και στις δύο διαδικασίες που γίνονταν «υπό την επίβλεψη» της Εκκλησίας, ενώ οι βουλευτές του «Κ»ΚΕ συμμετείχαν στον αγιασμό, αφού σηκώθηκαν όρθιοι (η δε Λιάνα Κανέλλη έδωσε και θρησκευτικό όρκο)» («Αυγή» 27/9/2007, σελ. 3).

Όμως ο «Ριζοσπάστης» φρονίμως ποιών αποσιώπησε ότι οι βουλευτές του «Κ»ΚΕ συμμετείχαν στον αγιασμό και δεν τόλμησαν (γιατί «τους τραβάει το αυτί» ο χουντο-Χριστόδουλος) να μείνουν έξω από την αίθουσα της Βουλής ή να αποχωρίσουν απ’ αυτή, κατά τη διάρκεια του αγιασμού, πράγμα που θα εξέφραζε στην πράξη και όχι στα λόγια (= δημαγωγία) την αντίθεσή τους στην έναρξη των εργασιών της Βουλής με αγιασμό και θρησκευτικό όρκο αλλά θα αποτελούσε και το πρώτο πρακτικό βήμα για την κατάργηση στην πράξη αυτών των σκοταδιστικών πρακτικών του φεουδο-αστικού Ιερατείου (αγιασμού Βουλής και θρησκευτικού όρκου) και επιπλέον πρακτικό βήμα για το χωρισμό Εκκλησίας – Κράτους. Αντ’ αυτού η Α. Παπαρήγα εκ μέρους της ηγεσίας του Κ»ΚΕ κατέφυγε σε μια γελοία χρουστσοφική κουτοπονηριά, για να δικαιολογήσει την αντιδραστική της στάση, στέλνοντας επιστολή στο Προεδρείο της Βουλής «ζητώντας κατάργηση του θρησκευτικού τύπου όρκο» και σημειώνοντας ότι «το ΚΚΕ έχει ταχθεί υπέρ του διαχωρισμού Κράτους και Εκκλησίας» («Ρ» 27/9/2007, σελ. 3) δηλ. ένας «διαχωρισμός» που θα «πραγματοποιηθεί» στην προσδιορισμένη από το φεουδο-αστικό Ιερατείο με επικεφαλής το χουντο-Χριστόδουλο «δευτέρα παρουσία».

Οι τέτοιου είδους κουτοπονηριές της Παπαρήγα μπορεί βέβαια να εξαπατούν τους αφελείς αλλά δεν μπορούν να αποκρύψουν την υπαρκτή αντιδραστική στενή συνεργασία «Κ»ΚΕ – Εκκλησίας, αφού:

πρώτο, το «τρομερό κορίτσι» του Χριστόδουλου (=Λ.Κανέλλη) εκπροσωπεί ευθέως το αντιδραστικό φασιστικό φεουδο-αστικό Ιερατείο στις γραμμές του «Κ»ΚΕ,

δεύτερο, η ηγεσία του «Κ»ΚΕ στην περίπτωση των «ταυτοτήτων», πέρα απ’ τη θρησκόληπτη θεούσα Λ.Κανέλλη που αλώνιζε τα κανάλια, ήταν κατά της απάλειψης του θρησκεύματος (= αστικό αίτημα) απ’ τις ταυτότητες, γι’ αυτό και ο «Ριζοσπάστης», ακόμα και τελευταία, μόλις τον περασμένο χρόνο, έγραφε ότι «η χώρα δεν αντέχει ανάλογο «διχασμό» με εκείνο που προκάλεσε η απόφαση της κυβέρνησης Σημίτη για τις ταυτότητες» («Ρ» 7/9/2006, σελ. 31). Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο μεγαλοαστός πολιτικός Κ. Σημίτης βγαίνει απ’ τα αριστερά στη σοσιαλδημοκρατική ηγεσία του «Κ»ΚΕ, αφού αυτός επέβαλε – και σωστά έπραξε αν και πολύ αργά – την κατάργηση του θρησκεύματος απ’ τις ταυτότητες, ενώ οι χρουστσοφικοί ηγέτες τάχθηκαν κατά της απάλειψης, υποστηρίζοντας τη θέση του αντιδραστικού φεουδο-αστικού Ιερατείου, απεμπολώντας έτσι ακόμα και ένα αστικό αίτημα-πρόβλημα που έπρεπε τουλάχιστον πριν πολλές δεκαετίες να είχε λυθεί. Έτσι οι σοσιαλδημοκράτες ηγέτες του «Κ»ΚΕ μετατρέπονται σε φερέφωνα της εκκλησιαστικής αντίδρασης όταν ψευδόμενοι ισχυρίζονται ότι ο Σημίτης προκάλεσε «διχασμό» αντί να γράψουν ότι το διχασμό του λαού προκάλεσε το αντιδραστικό Ιερατείο με επικεφαλής το χουντο-Χριστόδουλο. Τώρα το μόνο που τους απομένει είναι να προτείνουν ως εκδότη ταυτοτήτων, στις οποίες θα αναγράφεται το θρήσκευμα, τη Μητρόπολη ή τα μοναστήρια του Αγίου Όρους,

τρίτο, εξαιτίας ακριβώς αυτής της υπαρκτής αντιδραστικής συνεργασίας «Κ»ΚΕ – Εκκλησίας, ο «άγιος» Χριστόδουλος σε δήλωσή του (28 Μάη 2007) δικαιολογημένα συμπεριέλαβε τα μέλη-οπαδούς του «Κ»ΚΕ, ακριβέστερα τη σοσιαλδημοκρατική του ηγεσία, στο πιστό ποίμνιό του δηλ. στο 97%-98% των οπαδών του, αφήνοντας απ’ έξω μόνο εκείνους (2%-3%)του άλλου σοσιαλδημοκρατικού κόμματος, του ΣΥΝ, επειδή η ηγεσία του τάχθηκε ανοιχτά υπέρ της απάλειψης του θρησκεύματος από τις ταυτότητες και συχνά τάσσεται κατά των επιδιώξεων του αντιδραστικού φεουδο-αστικού Ιερατείου και του ασκεί κριτική: «όλοι εκείνοι που θέλουν ουσιαστικά να συνθλίψουν την αξιοπρέπεια και το πρόσωπο αυτού του λαού βάλλουν εναντίον της εκκλησίας, γιατί ξέρουν ότι είναι προμαχώνας που αμύνεται σθεναρά για τα γερά και τα όσια… ποιος Έλληνας παραδέχεται σήμερα ότι δεν είμαστε έθνος, ότι δεν πρέπει να μιλάμε ελληνικά, ότι μπορούμε να ζούμε χωρίς Θεό και χωρίς πίστη; Το λένε όμως μερικοί που εσείς τους ψηφίζεται και τους βάζεται στη Βουλή…» και απευθυνόμενος σ’ αυτούς συνεχίζει: «είσθε μια ελάχιστη μειοψηφία του 2% και 3 %. Δεν μπορείτε εσείς με το 2% και 3% να επιβάλλεστε στο 97% και 98%»,

τέταρτο, η ηγεσία του «Κ»ΚΕ και στην περίπτωση του βιβλίου Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού, μετά από τις πρώτες, είναι αλήθεια, ταλαντεύσεις αλλά και με κάποια καθυστέρηση, τελικά δεν κατάφερε να αποφύγει τον «πειρασμό» του εθνικισμού, ευθυγραμμίστηκε πλήρως με τους φασίστες εθνικιστές και του φεουδο-αστικό Ιερατείου ζητώντας να αποσυρθεί (με πηχυαίο τίτλο ο «Ρ» (28/3/2007, σελ. 8): «να αποσυρθεί») το αντιμαρξιστικό και αντιδραστικό βιβλίο Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού – θέση με την οποία η Α. Παπαρήγα σημείωσε τη μεγαλύτερη και πιο αξιοζήλευτη επιτυχία στη ρεφορμιστική της πολιτική καριέρα: πέτυχε να γίνει πρωτοσέλιδο «αγκαλιά» με το χουντο-Χριστόδουλο (σε φωτομοντάζ βέβαια) στη βδομαδιάτική φασιστοφυλλάδα του γνωστού χουντοβασιλικού Γρηγόρη Μιχαλόπουλου, «Νεοι Ανθρωποι» (30/3/2007, σελ. 1) και με τον πολύ χαρακτηριστικό-αποκαλυπτικό τίτλο: «Χριστόδουλος Παπαρήγα με την ίδια σκέψη στον ίδιο δρόμο», εννοώντας προφανώς στον ίδιο σκοταδιστικό νεοορθόδοξο και εθνικιστικό φασιστικό δρόμο. Περιχαρής και ο «ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ» (28/3/2007) προβάλλει την κοινή θέση «απόσυρσης» των «Κ»ΚΕ-Χριστόδουλου πρωτοσέλιδα: «διμέτωπος για την ιστορία, Ιερά Σύνοδος και ΚΚΕ ζητούν να αποσυρθεί το βιβλίο». Τώρα η ηγεσία του «Κ»ΚΕ, εν χορώ με τους φασίστες εθνικιστές και την εκκλησιαστική σκοταδιστική αντίδραση χαιρετίζει την απόσυρση του βιβλίου από την κυβέρνηση Καραμανλή και αισθάνεται δικαιωμένη που ικανοποιήθηκε το αίτημα της («Ρ» 26/9/2007, σελ.3). Στην περίπτωση του χρουστσοφικού «Κ»ΚΕ(΄56) για το σημαντικό και πολύ σπουδαίο ζήτημα της Ιστορίας, είναι αναγκαίο να σημειωθεί ακόμα πως ο εθνικισμός εκδηλώνεται αμέσως απ’ την αρχή (1956), όταν η ηγεσία του υιοθέτησε ανοιχτά την «αντεπιστημονική αστοτσιφλικάδικη θέση για ενότητα του Ελληνικού Έθνους απ’ την Αρχαία Ελλάδα, μέσα απ’ την Ελληνιστική Εποχή και τη Βυζαντινή αυτοκρατορία ως τις μέρες μας με το νεοελληνικό έθνος» (Ν.Ζαχαριάδης: Συλλογή έργων, σελ. 268, Βουκουρέστι 1953) δηλ. υιοθέτησε τη γνωστή εθνικιστική θέση της αντιδραστικής αστικής ιστοριογραφίας για «συνοχή στην τρισχιλιετή ιστορία του Ελληνισμού» ή «τρισχιλιετούς Ελληνισμού», διατυπωμένη απ’ τους Ζαμπέλιο-Παπαρηγόπουλο. Κι’ αυτό για να «υπερνικηθούν» τάχα οι «αντεπαναστατικοί δογματισμοί» (Π.Ρούσος) του επαναστατικού ΚΚΕ 1918-55, με πρόσχημα βέβαια «την ανάγκη να συμμορφωθεί η θεωρία μας με την ιστορική αλήθεια» (Π.Ρούσου: «βοήθημα νέας ιστορίας της Ελλάδας», σελ.10-11, Αθήνα 1982) δηλ. για να συμμορφωθεί-ανταποκριθεί «η θεωρία μας» στις ανάγκες και στα ταξικά συμφέροντα της κυρίαρχης αντιδραστικής αστικής τάξης.

πέμπτο, αποκαλυπτικότατη για τις πολύ θερμές και στενότατες σχέσεις των ηγεσιών «Κ»ΚΕ-Εκκλησίας είναι και η συγχαρητήρια «Μετ’ ευχών διαπύρων» επιστολή του χουντο-Χριστόδουλου προς την Α. Παπαρήγα: «Εντιμοτάτη κα Παπαρήγα, Σας συγχαίρω θερμώς για την επιτυχία του κόμματός σας και την επανεκλογή σας ως βουλευτού του Ελληνικού Κοινοβουλίου. Η ψήφος των συμπολιτών μας αποδεικνύει την εμπιστοσύνη με την οποία σας περιβάλλουν και τις ελπίδες τους για μια αποστολή δημιουργική και καρποφόρα στη σημαντική θέση στην οποία σας ανέδειξε (…). Υπό την ιδιότητα μου ως προκαθημένου της Ελλαδικής Εκκλησίας, μακράν κατά το σώμα, αλλά εγγύς κατά το πνεύμα, σας διαβεβαιώ για την ολόψυχη συμπαράστασή μου αλλά και κινούμενος εκ λόγων προσωπικής εκτιμήσεως και αγάπης, εύχομαι ο Δωρεοδότης Άγιος Θεός να σας ευλογεί, να σας ενισχύει στα ευθυνοφόρα καθήκοντα σας για το καλό της ευλογημένης πατρίδος μας και να σας χαρίζει υγεία πνευματική και σωματική.

Μετ’ ευχών διαπύρων

ο Αθηνών Χριστόδουλος» («Ριζοσπάστης» 22/9/2007 σελ. 9)

Ίσος ακόμα πιο αποκαλυπτικό για τις σχέσεις «Κ»ΚΕ-Χριστόδουλο υποψιαζόμαστε πως θα είναι το τμήμα εκείνο της επιστολής Χριστόδουλου που σκοπίμως έχει παραλειφθεί και αντικατασταθεί με : (…). Ο «Ριζοσπάστης» το παρέλειψε γιατί προφανώς εκθέτει την ηγεσία του «Κ»ΚΕ στα μέλη και τους οπαδούς αυτού του ρεφορμιστικού κόμματος που κράτιουνται μονίμως σε άγνοια.

έκτο, τέλος είναι τέτοιου μεγέθους και τόσο σφιχτό το δέσιμο της ηγεσίας του «Κ»ΚΕ στο άρμα του αντιδραστικού φεουδο-αστικού Ιερατείου που οι σοσιαλδημοκράτες ηγέτες, ποτέ δεν δημοσίευσαν στο «Ριζοσπάστη» ή σ’ άλλα έντυπά τους φωτογραφίες ιεραρχών (Χριστόδουλου-Άνθιμου κλπ.) με τους χουντικούς φασίστες εγκληματίες.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό άρθρο. Το ταχυδρομώ σε φίλους