Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Πέθανε η Σβετλάνα Στάλιν, τελευταίο εν ζωή παιδί του Ιωσήφ Στάλιν

Στις 22 Νοέμβρη έφυγε από τη ζωή η Σβετλάνα Στάλιν, τελευταίο εν ζωή παιδί του Ιωσήφ Στάλιν.

Ο Ιωσήφ Στάλιν είχε τρία παιδιά: Τον Ιάκωβο, το Βασίλι και τη Σβετλάνα.

Τον Ιάκωβο τον συνέλαβαν οι χιτλερικοί στις αρχές Ιούλη του 1941 και τον εκτέλεσαν στις 14 Απρίλη του 1943 μετά την άρνηση του Ιωσήφ Στάλιν να τον ανταλλάξει με Γερμανό στρατηγό.

 Όπως αναφέρει ο σ. Γιάννης Καραστάθης στο βιβλίο του «Ενάντια στην αντισταλινική-αντικομμουνιστική υστερία» (Αθήνα 1993) η απάντηση του Στάλιν ήταν ρητή, λακωνική και ασυνήθιστη για τους γερμανούς και όχι μόνο: «Δεν ανταλλάσσω στρατιώτη με στρατάρχη. Εκεί όλοι είναι παιδιά μου».

Τον Βασίλι τον συνέλαβαν οι χρουτσωφικοί στις 28 Απρίλη του 1953, φυλάκισαν για 8 χρόνια και εξόρισαν στο Καζάν όπου και τελικά πέθανε στις 19 Μάρτη του 1962.

Όπως αναφέρει ο ιστορικός V. Kadet («ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ» αρ. φυλ. 330, 15-30/9/2010) όταν οι χρουτσωφικοί ανέκριναν τον Βασίλι Στάλιν, ο Βοροσίλοφ έφερε ως παράδειγμα την Σβετλάνα η οποία «ζει σωστά και συμπεριφέρεται καλά» και ρώτησε το Βασίλι: «Δεν θα την συναντήσεις ποτέ;». Και εκείνος απάντησε: «Δεν ξέρω, δεν βλεπόμαστε ποτέ». «Μα γιατί, σε αγαπάει». – «Μία κόρη που αποκήρυξε τον πατέρα της δεν μπορεί να είναι αδερφή μου. Ποτέ δεν αποκήρυξα τον ίδιο μου τον πατέρα και ούτε πρόκειται να το κάνω. Δεν είμαι διατεθειμένος να έχω καμία σχέση μαζί της».

Δεν υπάρχουν σχόλια: